Poznajmy się bliżej!

🦸🏼‍♀️ Jesteśmy dyplomowanymi nauczycielami, rodzicami, ludźmi z pasją do języków obcych.

FACE 2 FACE – jak sama nazwa wskazuje, powstało z zamiłowania do… kontaktu z drugim człowiekiem.

Każdy z nas jest inny – mamy inne potrzeby, style uczenia się i preferencje.

Jednak łączy nas jedno – wszyscy uczymy się języków obcych, aby w przyszłości bez barier porozumiewać się z ludźmi z całego świata.

Chcemy, aby każdy uwierzył w swoje możliwości i rozwijał w sobie pasję do języków obcych.

Właśnie dlatego, w naszych szkołach uczymy wyłącznie najskuteczniejszymi, licencjonowanymi i nagradzanymi metodami, stawiamy na mówienie i robimy to już od pierwszej lekcji, nieważne na jakim poziomie językowym jesteś. Bo tylko małymi krokami możesz osiągnąć wymarzony cel.

Warto nas wybrać!

💂🏼 Dlaczego właśnie FACE 2 FACE?

👩🏼‍🎓 Bo dobrze wiemy jak skutecznie uczyć

Nie trzymamy się sztywnych zasad. Oprócz podręcznika wykorzystujemy wiele narzędzi, gier, zabaw i aplikacji, aby nauka nie były nudna. Pobudzamy kreatywność i wyobraźnię, dzięki czemu możesz być stale skupiony.

🏫 Bo mamy idealne warunki do rozwoju

Nowoczesne siedziby, przestronne sale, swoboda i bezpieczeństwo. Tworzymy warunki pozwalające wprawić szare komórki w ruch, wnioskować, rozwijać potencjał. Nieustannie „unowocześniamy” naukę.

👶🏻 Bo uczymy już od drugiego roku życia

U nas uczą się rodzeństwa, rodziny, ludzie w każdym wieku. Począwszy już od drugiego roku życia! Tak! Mimo tego, że w tym wieku dzieci zazwyczaj nie mówią pełnymi zdaniami, to język obcy wchłaniają niczym gąbka.

🤓 Bo uczymy praktycznie, a nie teoretycznie

Utartym schematom nauczania mówimy stanowcze „NIE”! Teoria jest ważna, ale praktyka to klucz do sukcesu! 90% czasu na zajęciach to komunikacja z lektorem oraz praktyczne ćwiczenia w formie tradycyjnej i elektronicznej.

💬 Ponad 90% czasu na zajęciach przeznaczamy na komunikację w języku obcym.

Nasze kursy przeznaczone są dla osób, które chcą mówić w języku obcym, a nie wkuwać.

Marka FACE 2 FACE działająca w kategorii nowoczesnych centr językowo-edukacyjnych oferuje przyjemne i skuteczne zajęcia, skupiające się na komunikacji, a nie wkuwaniu z podręcznika i uczeniu się gramatycznych ćwiczeń.

Profesjonalizm z pasji!

💂🏼 Uczą z sercem, prowadzą z wiedzą – poznaj nasz zespół!

Gosia Sikora

Już niebawem ukończy ostatni rok na filologii angielskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, a z Face 2 Face działa już drugi rok!  Z sukcesem uczy dzieci przedszkolne, szkolne a wieczorami również dorosłych. Zawsze pełna radości i entuzjazmu do ludzi i pracy, za co bardzo lubimy Gosię! 😊

Malwina Masorz

Absolwentka filologii angielskiej na Uniwersytecie Śląskim, już niedługo tłumacz przysięgły, a popołudniami z nami w charakterze lektora języka angielskiego 😉

Lubi wyzwania, zdobywanie wiedzy i umiejętności. Z entuzjazmem podchodzi do wszystkiego co nowe.

Nadyie Balaman

Absolwentka filologii angielskiej na Akif Ersoy University w Burdur. Uwielbia pracę z dziećmi, gdyż wówczas może dać upust swojej energii, a jej zajęcia są zawsze świetna zabawa. Pracuje również z dorosłymi, kiedy to jest równie wesoło 😁

Bartłomiej Nowicki

Naucza od prawie 30 lat kiedy to zakończył edukację na Uniwersytecie Śląskim! Od tej pory wyedukował już rzesze studentów na uczelniach wyższych oraz współpracując z Face 2 Face pomógł niejednemu maturzyście w zmaganiach egzaminacyjnych. 🙂

Jason McKenzie

Nie tylko nauczyciel języka angielskiego i egzaminator Cambridge, ale również pisarz, kompozytor, muzyk.
Uczy angielskiego odkąd pamięta. Specjalizuje się w kursach egzaminacyjnych, uwielbia grupy schoolers i zajęcia konwersacyjne. 😉

Debora Pereira Więcek

Studiowała na wydziale filologii angielskiej spec.nauczanie w Sao Paulo, nauczając angielskiego.
Specjalizuje się przygotowaniach do egzaminów Cambridge, z sukcesem prowadzi grupy maturalne. Nadzoruje pracę nauczycieli i pilnuje jakości w naszej szkole! 😊

Bazujemy głównie na 3 sprawdzonych metodach.

🧠 Poznaj sprawdzone i skuteczne metody nauczania

Uczymy mówić – wybieramy najlepsze metody, łączymy je, dajemy naszym uczniom to co najlepsze.

DIRECT

DIRECT Method for Teaching English

DIRECT – komunikacja, niezawodny system powtórek

Najbardziej efektywna dla osób, które:
☑️  maja barierę komunikacyjną,
☑️  nigdy nie uczyły się języka,
☑️  uczyły się i mimo pewnego zasobu słów czuja się niepewnie w komunikacji
☑️  mają mało czasu na przyswojenie języka
☑️  nie mogą poświecić dużo czasu na wykonywanie zadań domowych
☑️  nastawione są na praktyczną znajomość języka

CLT

Communicative Language Teaching

CLT – komunikacja spontaniczność, indywidualizm

Najbardziej efektywna dla osób, które:
☑️  uczyły się już języka
☑️  lubią spontaniczność, kreatywność
☑️  nie boja się komunikować nawet jeżeli maja mały zasób słownictwa
☑️  lubią przygotowywać się do zajęć

TPR

Total Physical Response

TPR – zaangażowanie ruchowe jako główne narzędzie nauki języka (głównie nauczanie dzieci)

Najbardziej efektywna dla osób, które:
☑️  lubią uczyć się przez ruch, działanie
☑️  najlepiej zapamiętują to co usłyszą, powtórzą i przećwiczą
☑️  potrzebują dodatkowych bodźców aby zakodować słówko
☑️  uczą się przez działanie

DIRECT

DIRECT Method for Teaching English

Nikogo nie trzeba juz przekonywać co do skuteczności metody pracy Callana! Wielu z nas poczuło różnicę w tempie nauki tą właśnie metodą. Dlatego też Direct English zachowuje główne założenia metody Callana jednocześnie wprowadzając słownictwo, które w związku z (rozwojem przemysłu i) ogólnym postępem technologicznym jest obecnie w użyciu.

Metoda Direct – główne założenia:
Praktycznie każde zajęcia zaczynają się od powtórki materiału z kilku ostatnich lekcji, po której wprowadzany jest nowy materiał. Prawie cała lekcja to praca ustna z lektorem, polegająca na tym, że lektor uczy nowego słownictwa lub zagadnienia gramatycznego, a potem zadaje pytania z użyciem tych słów i gramatyki tak, aby cały nowy materiał był ćwiczony w praktyce i w kontekście. Praca ustna jest przerywana czytaniami i dyktandami.

Zobacz jak wygląda lekcja:

Szybkość jest podstawą
Nauczyciel mówi do słuchaczy dość szybko, w naturalnym tempie konwersacji. Mimo że początkowo taki sposób prowadzenia zajęć może dziwić słuchaczy, szybko przyzwyczają się do niego, co pozwala im później łatwo rozumieć rozmowy w obcym języku prowadzone z naturalną prędkością.

Pytania
Nauczyciel zadaje każde pytanie dwa razy z dużą prędkością, automatycznie zaczynając też odpowiedź za słuchacza. To pozwala słuchaczowi łatwiej zrozumieć pytanie oraz przygotować się do odpowiedzi, dzięki czemu tempo lekcji jest większe. Nauczyciel nie czeka biernie, aż słuchacz sam odpowie na pytanie, ale cały czas skłania go do szybkiej odpowiedzi.

Odpowiedzi
Pytania i odpowiedzi w pierwszych etapach nauki są z góry określone i od tego wzoru nie powinien odbiegać ani nauczyciel, ani słuchacz. Słuchacz ćwiczy dokładnie te słowa i struktury gramatyczne, które są zawarte w pytaniach i odpowiedziach. W kolejnych etapach wprowadza się elementy własnej inwencji i słuchacz tworzy coraz więcej własnych, dowolnych odpowiedzi. Aby rozwinąć odpowiednie odruchy językowe, należy mówić szybko i bez zastanawiania się. Dzięki temu wykorzenia się nawyk myślenia po polsku i tłumaczenia na język obcy, który bardzo utrudnia rozumienie ze słuchu i mówienie w naturalnym tempie. Najlepszym sposobem nauki języka jest po prostu mówienie nim. Słuchacze odpowiadają na pytania nauczyciela w jak najdłuższej formie, aby maksymalnie wydłużyć czas mówienia oraz ćwiczyć jak najwięcej słów i struktur gramatycznych.

Częste powtarzanie materiału
Tajemnicą sukcesu w uczeniu się języka obcego są powtórki materiału. Nauka języka polega głównie na wykształceniu szybkich odruchów, podobnie jak pisanie na maszynie, albo gra na fortepianie. Takie odruchy mogą być wykształcone jedynie przez częste powtórki. Należy powtarzać tak często, aż można będzie wykonać czynność bez zastanawiania się. Dzięki systemowi powtórek, słuchacze doskonale znają cały przerobiony materiał. Jest to jedna z niepodważalnych przewag metody bezpośredniej nad innymi metodami, gdzie często jest tak, że nie wraca się już do raz opracowanych zagadnień, pozostawiając w ten sposób luki w wiedzy słuchaczy.

CLT

Communicative Language Teaching

☑️  Cel nauczania to komunikowanie się w środowisku obcojęzycznym.

☑️  Maksymalne używanie języka docelowego – cała komunikacja na zajęciach odbywa się tylko i wyłącznie w języku obcym – lektor wydaje w nim polecenia i kładzie nacisk na ćwiczenie takich sprawności językowych jak mówienie i rozumienie ze słuchu.

☑️  Aktywne uczestnictwo kursantów w zajęciach, interakcja pomiędzy uczestnikami.

☑️  Lekcje zorientowane na uczestników zajęć i ich potrzeby językowe, a nie realizację programu czy przerobienie podręcznika.

☑️  Kontekstowe nauczanie języka obcego, tak aby miało ono zastosowanie w konkretnych rzeczywistych sytuacjach.

☑️  Autentyczne pomoce dydaktyczne (realne rozkłady jazdy, jadłospisy, kwestionariusze, znaki informacyjne, itd…), Dzięki temu proces komunikacyjny odbywa się w sytuacjach odzwierciedlających sytuacje rzeczywiste.

☑️  Ćwiczenie rozmów, dyskusji, dialogów, scenek rodzajowych, sytuacji z życia wziętych.

☑️  Praca z realnymi materiałami i żywym językiem przez zajęcia z gazetami, magazynami, telewizją, wideo, radio, komputerem i Internetem – w każdej naszej sali jest INTERNET, telewizor lub laptop z rzutnikiem

TPR

Total Physical Response

Czyli Total Physical Response – reagowanie całym ciałem jest to nauczanie języka obcego poprzez ruch, włączenie całego ciała w celu przyswojenia nowego słownictwa oraz pełnych struktur leksykalno – gramatycznych.

Wykorzystywana jest głównie w procesie nauczania dzieci.